Dugnadsprisen 2024 - Carl-Erik Agnalt – (Kalle)

Dugnadsprisen 2024 tildeles Carl-Erik Agnalt – (Kalle)

Publisert: 20. mars 2024
Artikkel

Carl-Erik Agnalt – (Kalle) har bidratt med stort og smått i DNT Nedre Glomma i flere år. Han stiller opp på dugnad og bidrar med stor arbeidskapasitet og kreativitet. Engasjementet beskrives best ved at han er den første som kommer og den siste som går. Dersom noe skulle vært gjort utenom oppsatte timeplaner er det Kalle vi ringer. Han er et positivt «ja-menneske» som finner løsninger på det meste.

Kalle er i komitéen som er ansvarlig for turprogrammet til Tur og Kultur, og i arrangementskomitéen til høstens fjelltur, og hver tirsdag er han å se på dugnadsarbeid på Østtorp. Han deltar på det aller meste som skjer av arrangementer og turer både i Spontangruppa og Tur og Kultur, og er selvskreven i baktropp som passer på at alle henger med og har det bra. Carl-Erik Agnalt tildeles dugnadsprisen for sitt store engasjement i DNT Nedre Glomma!