Æresmedlem 2023 tildeles Sigrun Svartedal

Kandidaten har vært medlem i DNT siden 1995, har vært turleder MANGE ganger for Tur og Kultur, Spontangruppa og Seniorgruppa, har deltatt og vært ansvarlig for et utall arrangementer som Kom deg ut og Opptur, har promotert foreningen i mange ulike fora, sto i bresjen når hytta på Østtorp ble bygd, for ikke å snakke om aktivitetsløypa, har sittet i styret og også som styreleder i mange år, og var leder av jubileumskomiteen ved 20-års jubileet. Hun har med sitt engasjement, entusiasme og positivitet vært et forbilde for mange av oss andre, som har sett og forhåpentlig lært utrolig mye. Styret ønsker å tildele Sigrun Svartedal foreningens æresmedlemskap. Dette består av en gullforgylt nål, diplom og livsvarig medlemskap.

Publisert: 22. november 2023
Artikkel