Æresmedlem 2023 tildeles Liv Simensen

Publisert: 22. november 2023
Artikkel

Kandidaten har vært medlem i DNT nesten siden 1.1.1965. Kandidaten er fortsatt, og har vært med som turleder for blant annet seniorgruppa nesten fra starten av i vår forening, har vært med å starte Barnas Turlag, har vært med i stigruppa på Kråkerøy, har vært sekretær i styret og har vært ivrig dugnadshjelp på ett utall arrangementer. Kandidaten har med sitt engasjement, tilstedeværelse og rekrutteringsarbeid vært et forbilde for mange av oss i lokalforeningen, og det var også denne personen som i sin tid fikk nåværende styreleder Ellen med i Barnas Turlag.

Når hun nå har gitt stafettpinnen videre etter mange år som gruppeleder for Seniorgruppa, ønsker styret å tildele Liv Simensen foreningens æresmedlemskap. Dette består av en gullforgylt nål, diplom og livsvarig medlemskap.