Møt de frivillige i DNT Indre Østfold – Thomas Myran

Thomas Myran (47) ble turleder når barna var små og syntes at det var en fin anledning til å bli kjent i nærområdet og god mulighet for fine opplevelser med barnas jevnaldrende. OG er du på tur med barn, la de lage popcorn over bålet – alltid en slager!

Mann på tur i fjellet.

Thomas Myran (47 år)

Bosted: Askim
Rolle som frivillig: Turleder

Hvorfor er du frivillig i DNT Indre Østfold?

Jeg ble turleder når barna var små og det var en fin anledning til å bli kjent i nærområdet og god mulighet for fine opplevelser med barnas jevnaldrende. Senere har jeg blitt turleder også for voksne, og syns det er fint å bidra til gode turopplevelser også for dem.

Hva er din favorittur i Indre Østfold regionen?

I tillegg til Åsermarka så trives jeg veldig godt i områdene rundt Arnbjørnrud/Ertevann.

Turtips (tips til utstyr, mat på tur eller matlaging på tur og annet)

Mitt beste turtips er «Ha ALLTID noe godt i sekken!» OG er du på tur med barn, la de lage popcorn over bålet – alltid en slager!

Møt flere av våre frivillige.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold