Møt de frivillige i DNT Indre Østfold – Olav Unnestad

Olav Unnestad (59) beste tips for en god turopplevelse er godt utstyr og da i særdeleshet fottøyet. Er det en ting man ikke skal spare penger på så er det fottøy.

Mann fyrer bål på tur.

Olav Unnestad (59 år)

Bosted: Skiptvet
Rolle som frivillig: Er med i stigruppe i Skiptvet

Hvorfor er du frivillig i DNT Indre Østfold?

Ønsker å bidra til at flere enn meg selv oppdager hva naturen har å bidra med i stort.

Hva er din favorittur i Indre Østfold regionen?

Her vil jeg selvsagt slå et slag for egen kommune. Turen er foreløpig ikke merket i regi av DNT, men går fra Lund til Furukollen turisthytte.

Turtips (tips til utstyr, mat på tur eller matlaging på tur og annet)

For å ha en god turopplevelse må utstyret være bra og da i særdeleshet fottøyet. Er det en ting man ikke skal spare penger på så er det fottøy. Videre må en sørge for å kose seg på tur. Mat er viktig for meg. Noen gode skiver bacon sammen med solide brødblingser som stekes tilslutt i baconfettet er min favoritt. Både fordi det er fantastisk godt, men også fordi det gir god energi.

Møt flere av våre frivillige.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold.

Bli frivillig i DNT Indre Østfold