DNT Horten Turpass

Turpassturer arrangeres 8 søndager i året, og dette er turer som passer for alle aldersgrupper.

Publisert: 29. oktober 2023
Artikkel

Vi merker en kort løype på ca. 4-5 km og en lang løype på ca. 8-10 km. Borrevannet rundt hver vår er unntaket, da er lang løype ca. 14 km. Starttidspunktet er mellom kl. 09.30 og 12.00.

Deltakerne kan gå i sitt eget tempo. Det er 12 naturstispørsmål for voksne og 12 spørsmål for barn. Det er gratis å delta på selve turen, men de fleste deltar i naturstikonkurransen og det koster kr 10,- Det er premiering til de som deltar på minst 5 av turene.

DNT Horten arrangerer 4 av turene, og DNT Tønsberg og Omegn de øvrige 4.

Turene arrangeres på nett og i lokalavisen Gjengangeren.

Dersom du ønsker tilsendt informasjon før og etter hver tur, kan du sende epost-adressen din til turpass.horten@dnt.no