Til DNT Horten
Fottur

Knudsrød turisthytte

Knudsrød turisthytte ligger idyllisk til i Hortensmarka like øst for Borrevannet.

Leie av Knudsrød
Publisert: 05. mai 2023

Leie av Knudsrød

Hytta er prioritert til bruk for DNT Horten og de forskjellige gruppene. Turkafe på søndager, samt arrangementer oppsatt av gruppene vil alltid prioriteres foran utleie.

Åpningstider turkafeen
Publisert: 17. september 2023

Åpningstider turkafeen

Dugnadsgruppa Knudsrød
Publisert: 21. oktober 2023

Dugnadsgruppa Knudsrød

Stedet har et flott uteområde med helårs bålplass, romslig gapahuk, grillmuligheter, kanopadling og aktivitetsløype.

Borrevannet er en næringsrik innsjø med et rikt fugle- og planteliv. Borrevannet er også et rikt fiskevann. Det er store mengder av ulike karpefisker, men også en meget god bestand av abbor og gjedde. Det er ikke fritt stangfiske i Borrevannet. Informasjonstavler om fiskekort finnes ved fiskeplassene rundt Borrevannet.