DNT Horten Kajakk

DNT Horten Kajakk har "klubbhus" ved Kystlaget ved Indre havn i Horten.

Publisert: 17. september 2023
Artikkel

I kajakkgruppa kan du nyte enkelt friluftsliv sammen med andre. Vi legger vekt på sikkerhet og trivsel på turene våre. Du må ha våttkort grunnkurs hav eller tilsvarende for å delta. Tirsdagsturene er lavterskelturer. De går stort sett fra Kystlaget på indre havn. Du trenger ikke å ha mye erfaring for å bli med.

Vi sitter foran bålet, overnatter under stjernene, padler under solnedgangen og deler erfaringer om padling og friluftsliv. Vi trener også på teknikk og redning for å bli bedre padlere. Kajakkgruppa er et miljø for naturopplevelser på vannet. Velkommen til å bli med!

Følg oss på vår Facebook-side DNT Horten kajakk. Her finnes informasjon og siste nytt om alle våre aktiviteter. Denne siden kan også alle våre medlemmer benytte til å invitere til felles aktivitet. Helgeturer og kurs annonseres også på DNT Hortens hjemmeside. Du finner vårens aktivitetskalender her: Aktivitetskalendere våren 2024 Kajakk