Barnas Turlag Horten

Barnas Turlag er en undergruppe til DNT Horten. Vi har ca. 200 turglade medlemmer i alderen 0-12 år.

Publisert: 17. september 2023
DNTs tilbud

Vi arrangerer turer for barn og barnefamilier i nærområdet. Målet vårt er å motivere til friluftsliv.

Medlemskapet i Barnas Turlag koster kr 140,- Innmelding skjer enkelt ved å trykke på artikkelen som heter "Bli medlem". Ikke-medlemmer er også velkomne på flere av våre arrangementer. På turer med begrenset antall plasser, prioriteres medlemmer. På alle våre turer har foresatte selv ansvaret for egne barn.

Kontaktinformasjon: bt.horten@dnt.no

Barnas Turlag Horten har egen side på Facebook for mer info om turene gjennom året. facebook.com/barnasturlaghorten