Langsua Nasjonalpark, Liomseter.

Om DNT Åmot og Storelvdal

mot og Stor-Elvdal DNT er  en lokal medlemsforening under Den Norske Turistforening og har sitt medlems- og arbeidsområde i Stor-Elvdal og Åmot.

Foreningen jobber med merking og vedlikehold av turstier, arrangerer turer og kan bidra med økonomisk støtte og råd/veiledning i forbindelse med friluftslivstiltak.

Turutstyr til utleie-/lån.

Oversikt over utstyr som er til utlån for medlemmer og utleie for ikke-medlemmer: lavvo - fiskeutstyr - kokeutstyr - kart og kompass Er du interessert i å få lånt utstyr, ta kontakt med styret.

Utleie av lavoo

Vi har to 8-manns lavoer som vi leier ut. Medlem: gratis. Ikke medlem 150 pr døgn, 300 per helg og 450 kr for en uke. Kontaktperson Elin Gustu.

Styreleder Peer Skaare

E-post: per.skaare@gmail.com