Til Aust-Agder Turistforening
Nærtur
Fottur

Turlag og -grupper i Aust-Agder Turistforening

I Aust-Agder Turistforening har vi flere lokallag og turgrupper med tilbud som passer for alle.

Lokallag

Fyresdal Turlag

Havrefjell Turlag

Tvedestrand og Vegårshei Turlag

Turlag

Barnas Turlag er for barn fra 0-12 år. Vi arrangerer turer tilrettelagt for barnefamilier. I Arendal er det også startet en Turboklubb.

Fjellsportgruppa har turer for deg som søker et litt mer utfordrende friluftsliv i lag med flere turvenner i alle aldre.

Turgruppa har både krevende og mindre krevende turer, for både unge og gamle, dags-, helge- og ukesturer.

Nærturer/Turer På Dagtid arrangerer lokale turer på dagtid, og er også en del av "Aktiv i 100".

Trillegruppa i AAT er for de som er hjemme med små barn på dagtid. Turene er enten med vogn, bæresele eller bæremeis.

DNT Ung (13-25 år) skulle vi gjerne hatt, så om du ønsker å starte opp denne gruppa er du hjertelig velkommen til det.

Inkluderende Friluftsliv

Vi har nå et pågående prosjekt - Inkluderende Friluftsliv med undergruppene Friluftsliv tilrettelagt for funksjonshemmede og Internasjonale turer. Les mer her.

Landsmøtet i Trondheim 2023.