Mann som sitter i en gresseng, med liten jente foran seg mellom bena, og begge sitter og ser på et kart. Fint sommervær

Kjøp kunnskapspakken i Turbutikken i Trondheim

DNTs Kunnskapspakke inneholder DNTs turtipsbok, førstehjelpspose og pannebånd. DNTs 26 kjappe kurs i friluftsliv gir en innføring i utvalgte temaer som du vil ha god bruk for når du skal ut på tur, og DNTs førstehjelpspose er spesiallaget for fjellturer opp til en uke for fire personer. Devold T-Headband er et superfint pannebånd i merinoull strikket med T-mønster og DNT-logo.

Publisert: 02. desember 2022
DNTs tilbud

Innholdet i "Kunnskapspakken"

DNTs Kunnskapspakke inneholder DNTs turtipsbok, førstehjelpspose og pannebånd. DNTs 26 kjappe kurs i friluftsliv gir en innføring i utvalgte temaer som du vil ha god bruk for når du skal ut på tur. I boka får du nyttige tips og råd til hvordan du kan utøve friluftsliv på en trygg og god måte.

DNTs førstehjelpspose er spesiallaget for fjellturer opp til en uke for fire personer. Posen er vanntett og inneholder det man skulle trenge i forhold til de vanligste skadene som oppstår. Devold T-Headband er et superfint pannebånd i merinoull strikket med T-mønster og DNT-logo.

Medlemspris: 798,-

Veil. pris: 997,-

Åpningstider Tursenteret i Trondheim

Tursenterets åpningstider er mandag - fredag kl. 11:00 - 16:00.

Spesielle åpningstider for Tursenteret finner du her.

Besøksadresse

Sandgata 30, Trondheim

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Turens smarteste drikkeflaske