Bildet viser flere steinete svaberg som ligger rundt i havgapet foran oss, på en godværsdag.

Bli frivillig i et av Trondhjems Turistforenings lokallag

Trondhjems Turistforening har tre lokallag, Fosen Turlag, Hitra Turlag og Frøya Turlag. Turlagene drives av lokale ressurspersoner, og det er alltid behov for flere frivillige. Turlagene har som mål å få med lokalfolket på tur i sine områder, gjennom arrangerte turer og arrangement, egen-organiserte turer, og ved å tilrettelegge for ferdsel i naturen.

Publisert: 01. september 2023
Inspirasjon

Ønsker du å hjelpe til som ressursperson i turlaget på Fosen, Hitra eller Frøya, eller å starte opp et lokalt turlag der du bor, ta kontakt med oss på tt@dnt.no og vi hjelper deg med dette.

Dette er våre lokallag

Fosen Turlag

Fosen turlag er et lokallag i Trondhjems Turistforening (TT) og en del av Den Norske Turistforening (DNT). Vi organiserer turer, arrangement og merker turløyper på Fosen.

Sjekk ut Fosens Turlag sin nettside her.

Hitra Turlag

Hitra Turlag er et lokallag i Trondhjems Turistforening (TT) og en del av Den Norske Turistforening (DNT). Vi arangerer turer og tilrettelegger for tur på Hitra.

Sjekk ut Hitra Turlag sin nettside her.

Frøya Turlag

Frøya Turlag er en del av Trondhjems Turistforening (TT), og drives av lokale ressurspersoner. Frøya Turlag jobber for at flest mulig skal bli godt kjent i og med Frøya, og for at de som bor her skal være stolte av å være frøyværing!

Sjekk ut Frøya Turlag sin nettside her.

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene