Til Aktuelt

Påsketilbud for barnefamilier

Drømmer du om å ta med familien på hyttetur på fjellet i påska? Denne påska kan barnefamilier bestille familierom kr. 2 200 per natt for hele familien på de betjente hyttene i Trollheimen og Sylan! Det er plass fra 4 til 6 personer og inkluderer opphold, frokost, niste og middag.

To voksne bygger en igloo mens tre barn hjelper til
Foto: Karl Olav Mærk

Medlemstilbud for barnefamilier i påska

På de betjente hyttene kan barnefamilier bestille familierom kr 2200 per natt for hele familien. Det er plass fra 4 til 6 personer og inkluderer opphold, frokost, niste og middag. Må forhåndsbestilles på hyttebestilling.dnt.no. Gjelder også for besteforeldre med barnebarn. Begrenset antall rom pr dag.

Gjelder i perioden 24. mars tom. 1. april. på Jøldalshytta, Storerikvollen, Nedalshytta, Gjevilvasshytta, Trollheimshytta og Schulzhytta.

barn leker i snøen med fjellandskap i bakgrunnen
Skileik ved Gjevilvasshytta. Foto: Anne Jørgensen Bruland

Medlem i Trondhjems Turistforening

Bli medlem i Trondhjems Turistforening (TT) og du blir automatisk med i DNT, og få både medlemsfordelene i DNT, og egne lokale fordeler i TT. Da er du med på laget som jobber aktivt for å fremme friluftslivets interesser. Dette er ditt bidrag til at det daglig arbeides for å sikre og bedre mulighetene for å drive med tur og friluftsliv i Trøndelag. TT har en rekke lokale lag som sammen med oss tar med barn og unge ut på tur, merker turstier, bygger gapahuker og driver turisthytter. I tillegg til at du støtter dette arbeidet får du en rekke personlige goder og medlemsfordeler.

Les om våre medlemsfordeler, og bli medlem her

Ulike typer medlemskap

MERK at DNT-medlemskap følger kalenderåret, fra 1.jan-31.des.

Familie - 1 455 kr
(2 voksne og alle barn under 26 år)

Ordinært medlem - 810 kr (Voksen mellom 26-66 år)

Ung – 345 kr (Unge mellom 13-25 år)

Barn – 145 kr (0-12 år)

Senior eller ufør – 635 kr (senior f.o.m. året man fyller 67 år)

Husstandsmedlem – 445 kr (om du bor sammen med et hovedmedlem)

Livsvarig medlem – 20 250 kr

Flerårig barnemedlemsskap 0-12 år – 1 200 kr (tom. året barnet fyller 12 år)

Se alle medlemskap

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene