Barnas Turlag Tistedal

Barnas Turlag - BT - er et tilbud for barnefamilier og barn i alderen 0-12 år. Som medlem av Barnas Turlag i TFL vil både barn, foreldre og besteforeldre kunne delta på tilrettelagte friluftsaktiviteter.

Publisert: 15. oktober 2023
Artikkel

Barnas Turlag er en lokal satsing fra Tistedal og en del av Den Norske Turistforenings satsing på barn. Barnas Turlags grunntanke er å gi naturopplevelser og enkelt friluftsliv vektlagt gjennom lek og aktiviteter, noe som kan gi barna positive og varige holdninger til naturen.

Navn og kontaktinformasjon for Barnas Turlag finner du her

Mer informasjon kan du finne eller å følge oss på Facebook Barnas Turlag Tistedal Facebook Turgruppa