Slik blir du frivillig i Haugesund Turistforening!

Dugnadsarbeid er selve ryggraden i turistforeningens virksomhet. Uten innsatsen fra hundrevis av frivillige over hele landet hadde turistforeningene aldri kunnet opprettholde det store tilbudet og aktivitetsnivået.

Du kan velge mellom mange ulike frivillige oppgaver:

• Hyttedugnad på en av våre 11 hytter.
  • Hyttevert på Olalia Fjellstove
  • Jobbe med stinettet vårt i gruppen sti og varde
  • Vedgruppe
  • Turleder
  • Store arrangement som Kom deg ut-dagen, Friluftslivets dag og Haugesund på langs
  • Dugnad som språkpraksis
Frivillige er på dugnad og skifter sengklær på hytten Simlebu
Fellesdugnad på Simlebu hvor frivillige skifter sengetøy.

Dessuten gir du som frivillig et viktig bidrag til å fremme et enkelt og naturvennlig friluftsliv. Med den store innsatsen fra hundrevis av frivillige kan vi opprettholde det gode tilbudet og aktivitetsnivået.

Hva venter du på? Finn din aktivitet, bli frivillig i dag og få naturopplevelser for livet sammen med andre!

Ved å trykke på lenken vil du kunne registrere deg i vårt frivilligsystem.

Har du spørsmål vedrørende frivillig arbeid i Haugesund Turistforeningen, kontakt en av oss ansatte i Haugesund Turistforening.