Bilder fra majestetiske Vesterålen under tredje uken av Monsen minutt for minutt. Her fra siste del av Dronningruta langs kysten fra Stø mot Nyksund.

Seniorturar

Turane er opne for alle, her er det ingen som spør om alder. Turane går i roleg tempo og med ei god matøkt. Møteplass og tid står under kvar av turane. Det blir påmelding på dagsturane til turleiar kvelden før (gjerne på SMS) innan kl.21.00. Me treng sjåførar og biler, så meld om du kan køyre ved påmelding, så fyller me opp bilane og deler på utgiftene. Annakvar torsdag på vår og haust er det bålkaffe i paviljongen ved Olav Vik stiftelsen på Osnes klokka 11.00. Ein kan velje å gå ein tur før eller etter kaffi. Ta med niste og kopp.

Publisert: 26. september 2023
DNTs tilbud