Barnas Turlag i Hammerfest

Barnas Turlag er Den Norske Turistforenings tilbud til barn og barnefamilier. Her treffer dere andre barnefamilier, og barna kan glede seg over å treffe andre barn på tur. Barn fra 0 til 12 år kan være med i Barnas Turlag. Barnas Turlag arrangerer dagsturer og overnattingsturer i nærområdet til Hammerfest. Som medlem kan du hente sommerens turkort kostnadsfritt hos Kleven jakt og fiske.

Ønsker du å bli med på tur med barnas turlag, så følg med på publiserte turer både her på nettsiden og Facebook.

Fellesturer i regi av Barnas turlag i Hammerfest gir et stempel i turpasset. Etter fem stempel får du en liten premie som bevis på et aktivt turliv. Gjelder kun barnemedlemmer av DNT.

Leder for Barnas turlag i Hammerfest er Johan Grell som du kontakter på mail:  grell.johan@gmail.com eller tlf 47394431.

Å gå på tur med barn er morsommere når vi er fler. Vi trenger hele tiden hjelp til å organisere turer og aktiviteter. Ta gjerne kontakt med oss om du kan hjelpe til!

Barnas Turlag søker medlemmer!