Til Lokale turtips
Vinterferie Fondsbu
Fjell

Påskeferie – Setesdal og Sørlandskysten

Bestill årets påsketur på en av våre hytter – enten til fjells eller sjøs! 🗻 Vi har samlet våre beste tips til hvor du kan dra på påskeferie - enten om det er for familiehygge, for å slappe av eller kjenne på pulsen enten du liker fjellski eller topptur 🐣

På ski i Setesdal
Haukeliseter februar/mars 2024. Inspirasjon

På ski i Setesdal

Skiturer fra hytte til hytte er en god gammel DNT-tradisjon. I Setesdalsheiene vil du oppleve påskefjellet på sitt beste. Våre kvistede løyper hjelper deg å finne frem i fjellheimen. På hyttene kan du tørke skoene og varme tærne. Proviantlagrene er fylt opp før påske, så med kun noen enkle, medbrakte råvarer kan du diske opp et deilig påskemåltid.

Påskeferie i Setesdal eller på Sørlandskysten
Gutt som holder to appelsiner foran ansiktet Inspirasjon

Påskeferie i Setesdal eller på Sørlandskysten

Solvegg og hygge på en DNT-hytte