Gratis lån av kanoar i Sunnfjord

Som medlem i Indre Sunnfjord Turlag kan du nytte kanoane våre gratis.

Publisert: 18. august 2023
Skrevet av: Hege Mundal
Artikkel

Indre Sunnfjord Turlag har kanoar ein kan låne gratis som medlem. Fleire er låst med DNT-nøkkel som du får på turlagskontoret eller Sport 1 Elvetorget (100kr). Det er ikkje mogleg å reservere tid for bruk, her er det første mann til mølla. Vår erfaring er at det ikkje er rift om utlånet.
Hugs gyldig medlemsbevis og redningsvest!

Gaular:

1stk. Lauvavatnet ved Tuftegarden 4H gard, åre og vest får du der.
1stk. Flatheim - ligg enten ved Myravatnet eller ved "Lona" (flytebrygge). Ta med redningsvest. Kontakt gjerne Heidi Vallestad (992 46 066) før lån.
1stk Storeneset - låst med DNT-nøkkel. Ventar på reperasjon 06/23 Ved ynskje om bruk kontakt Frank Hoff Hana tlf; 992 84 363

Førde/Jølster:

2stk Bekkjavatnet. Desse ligg ved speidarhytta, ved Nordenden av vatnet. Låst med DNT-nøkkel. Ta med redningsvest.
1stk ved Digernesvatnet, Sundsdalen. Låst med DNT-nøkkel. Ta med redningsvest.
1 stk ved Svidalsneset, ved 4H hytta. Låst med DNT-nøkkel. Ta med redningsvest.

Naustdal:

2stk ved Vonavatnet. Årer og redningsvest i skur.
2stk ved Sanden i Naustdal sentrum. Årer og renidngsvest i skur. Låst med DNT-nøkkel.

Askvoll/Hellesetvatnet:

Når ein kjem  609 frå Førde (om Stongfjorden) mot Holmedal er det avkjørsel til høgre like før autovern startar rett før bakken over Skaret startar. Når ein kjem 609 frå Dale tek ein avkjørsel til venstre rett etter 60 sona sluttar før Helleset på veg mot Askvoll. Parker på avkjørsel ved vegen. Følg skogsvegen ca 200 meter. Ved Hellesetvatnet ligg det 2 kanoar til venstre for vegen. Dei ved Hellesetvatnet er låste med hengelås med kode. Ta kontakt med Anne Grete Lien (909 88 542) om du ynskjer å låne desse.

Redningsvestar må den enkelte ha med sjølv med mindre anna er spesifisert.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane