En rekke unge personer som blir tatt bilde av

Vil du bli tillitsvalgt i DNT ung Oslo?

På årsmøtet 18. mars. skal det velges 6 styremedlemmer og 1-2 medlem til valgkomitéen.

Publisert: 01. februar 2024
DNTs tilbud

Styret

Styret består av 8 personer og har ansvar for å lede DNT ung Oslo sitt arbeid med aktiviteter og strategiske satsinger. Vervet innebærer 6-8 møter i året og å bidra på ulike arrangementer. For eksempel hyttetur for frivillige, frivilligfest, Grønn Fredag og årsmøtet. Styret har også noen interne arrangementer med opplæring, teambuilding og sosiale aktiviteter.

Meld din interesse her

Valgkomitéen

Valgkomitéen består av 3 personer og har ansvar for å intervjue og veilede kandidater som er interessert i tillitsverv i DNT ung Oslo. Valgkomitéen skal komme med en innstilling av nye styremedlemmer til årsmøtet. Mesteparten av arbeidet i valgkomitéen gjøres mellom januar og mars.

Formål med dette skjemaet

Alle som svarer på dette skjemaet vil bli kontaktet for et uforpliktende intervju (5-10 minutter på telefon). Du får mulighet til å stille spørsmål om vervene og diskutere om dette er noe som passer for deg eller ikke.

Vervene har en varighet på 1 eller 2 år, og man velger selv hva man eventuelt vil stille til.

Fristen for å melde sin interesse for tillitsverv er 18. februar (1 måned før årsmøtet).

Meld din interesse her

Vennlig hilsen
Valgkomitéen ved Emilie, Mathias og Nora

Se aktivitetskalender
Dølerud, Østmarka
Se aktivitetskalender
Finn deg en hytte i Oslomarka
Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka.  Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka. Kan nås med kano fra Losby.
Finn deg en hytte i Oslomarka