Grytflø, Mesnaelva

SjekkUT elektroniske skiturposter i Lillehammer

Vi oppfordrer alle som liker skiturer i Lillehammer-marka til å samle på turmål. DNT Lillehammer har opprettet 10 elektroniske SjekkUT-turposter i marka og 8 på fjellet innenfor Nordseter.

Skiturposter og skiturforslag i Lillehammer-marka

Turpostene er samlet i lister. De 10 elektroniske turpostene i marka er samlet i lista  Skiløyper i Lillehammer - fra byen

Vi velger selv hvordan vi finner fram til turpostene. Det er dessuten utarbeidet en rekke turforslag som inspirasjon for oss som ønsker å få tips om hvilke skiløyper som leder fram til postene. Turpostene i marka er markert med SjekkUT-logo.

Skiturposter og skiturforslag på Lillehammer-fjellet

De 8 elektroniske turpostene på fjellet er samlet i lista Skiløyper i Lillehammer - på fjellet

Her bestemmer vi også selv hvordan vi finner fram til turpostene. Se turforslagene som er utarbeidet som inspirasjon for oss som ønsker å få idéer om hvor vi bør legge turen.

Premiering?

Blant alle som fullfører en av skiturlistene med 8 eller 10 registrerte besøk innen 2. påskedag 2024, trekker vi en premie.

Hvordan bruker vi SjekkUT?

Det er nødvendig å laste ned SjekkUT-appen for å delta. SjekkUT-appen er gratis, og fungerer over hele landet.

Vi må være nærmere enn 75 meter fra turmålet for å kunne registrere et besøk.

Mer info om SjekkUT finnes her.

Eksempel på skiturer i marka og på fjellet i Lillehammer

Turforslagene og turmålenepå listene er laget av Sti- og løypekomiteen i DNT Lillehammer.

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Krokbua