Betaling - DNT Lillehammer

I denne artikkelen forteller vi om hvordan gjester kan betale på hyttene til DNT Lillehammer, og hvordan deltakere på turer og aktiviteter kan betale egenandel. Leverandører kan se hvordan de kan sende faktura til DNT Lillehammer lenger nede i artikkelen. Tillitsvalgte kan se rutiner for hvordan de skal kreve refusjon for utlegg.

Slik betaler du på hyttene

På hyttene til DNT Lillehammer finner du skjema for betalingsfullmakt. Denne fylles ut med navn, beløp og din e-postadresse, og legges i safe/kasse på hytta. Vi ber om at skjemaet fylles ut uansett hvilken betalingsform du vil benytte. Betalingsfullmakten består av to sider, og side to er en kopi som du tar med deg. Betalingsfullmaktene hentes av våre tilsynspersoner.

Booking-systemet legger opp til forhåndsbetaling av sengeplass for de som velger å forhåndsbestille. Tillegg for proviant og eventuell ekstra overnatting føres på skjemaet.

DNT Lillehammer sender ut krav om betaling når betalingsfullmaktene er samlet inn fra hyttene.

Dere som bruker DNT Lillehammers hytter, kan velge mellom elektronisk faktura eller faktura på papir (når dere fyller ut betalingsfullmakten på hytta).

Det er også mulig å betale med VIPPS. Husk da å fylle ut hvilken hytte betalingen gjelder for i merknadsfeltet. DNT Lillehammers Vipps-nummer er: 10695. Skriv hyttas navn i merknadsfeltet, og noter hva som er overnatting og hva som er betaling for proviant.

DNT Lillehammer har konto 2000.07.03509. Innbetaling kan skje til denne kontoen når betalingsfullmakt ikke er benyttet. Skriv hyttas navn i merknadsfeltet, og noter hva som er overnatting og hva som er betaling for proviant.

Her kan du se prisene for overnatting på DNT Lillehammers selbetjeningshytter.

Egenandel for turdeltakere

Vanligvis skjer betaling av egenandel ved påmelding til turer og aktiviteter via aktivitetskalenderen på nettsida. Unntaksvis kan egenandelen betales på VIPPS eller på bankkonto (se over).

Faktura til DNT Lillehammer for leverandører

Regninger til DNT Lillehammer skal være avtalt og helst sendes som efaktura.

• Fakturaadresse: EHF (autoinvoice/ELMA): 9908: 980727106
  • Alternativt på mailadressen: invoice.517391@vismabpo.no

Hvis du likevel må sende regning på annen måte så husk å beregn lengre betalingstid.

Tillitsvalgte kan kreve refusjon for utelegg

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Krokbua