Regler for kommersielle grupper på hyttene til Bodø og Omegns Turistforening

Tjener du penger på å ta folk med på tur, og har du lyst til å benytte våre hytter på turen? Les hvordan du går frem under her.

Følgende regler gjelder for kommersielle grupper på våre hytter:

1. Det må søkes om tillatelse til å bruke hytta. Send epost til bodo@dnt.no
  2. Din gruppe kan ikke fortrenge andre gjester på hytta. Samarbeid med øvrige gjester slik at alle får et positivt opphold.
  3. Skriv i besøksprotokollen som andre gjester, men marker at dere skal ha tilsendt samlefaktura. Det er viktig at det fremgår tydelig hvem som er i ditt følge - ellers risikerer du at hver enkelt får tilsendt faktura.
  4. Varsku oss etter turen hvilke hytter dere har besøkt hvilke datoer og hvor mange dere var. Vi sender deg samlefaktura hvor det er beregnet ikke-medlemspris for alle i følget.

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf