En gjeng ungdommer på toppen av fjellet med hendene opp i været og varden foran seg.

X-ung

X-ung er en turgruppe for barn og unge mellom 12-15 år som arrangerer turer og aktiviteter.

X-ung arrangerer turer og aktiviteter for ungdom i alderen 12-15 år. Turer i nærmarka, stjernekikking, geocaching, spøkelsestur, grilling av Smore's og hytteturer er eksempler på noen av turene. Under her vil det komme turer som arrangeres. For spørsmål om X-ung kan Silje Normann kontaktes på tlf 461 99 835.

Turleder i X-ung

Vi har behov for flere turledere som kan bidra med å organisere, planlegge og gjennomføre turer for X-ung. Kunne du tenke deg å bidra? Kontakt oss på mail bodo@dnt.no eller ring oss på 755 21 413.

Grilling og utforsking i fjæra med ungdommer.
Fototur med X-ung. Foto: Ida Morgenstierne
Mor og datter som padler kajakk
Kajakklek på Vatnvatnet. Foto: Sigurd Schultz

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf