Tur til Blåfjell med seniorgruppa

Seniorgruppa Bodø

Seniorgruppa i Bodø og Omegns Turistforening er en aktiv gjeng pensjonister som stadig er ute på tur, sommer som vinter. De har dagsturer og overnattingsturer, hytteturer og av og til noen lengre turer over flere dager. Her skal det være mulig å finne en tur å bli med på for de aller fleste!

Seniorgruppa arrangerer turer og aktiviteter for de godt voksne. Turene har ingen aldersgrense, men turene går i rolig tempo og ofte på formiddagstid på hverdagene. Seniorgrupper finnes i Bodø, Gildeskål og Meløy. Du kan finne mer informasjon om seniorgruppa Gildeskål og Meløy på lokallagssidene som du finner på forsiden.

Seniorgruppa i Bodø består av:

• Knut Sollid (leder), tlf: 906 33 790, e-post: khsollid@yahoo.no
  • Karen Sandberg
  • Kjellaug Ellingsen
  • Ingebjørg Bjørgvik
  • Ninni Juliussen
  • Reidar Gabrielsen

Torsdagskaffen

Store deler av året (utenom feriene) har vi vaffeltreff kl 11.30 på BOT-kontoret i Bodø for pensjonister og andre som har lyst. Tre frivillige kommer på rundgang og lager kanskje byens beste vafler, og for 30 kr kan du spise så mye vafler du vil, og drikke kaffe sammen med en trivelig gjeng pensjonister, og de ansatte på BOT-kontoret. Her går praten om løst og fast, og vaffelgjengen ønsker nye deltakere velkommen - så det er bare å møte opp torsdager kl 11.30!

Seniortur med damer og herrer til Geitvågen i litt gråvær
Foto: Irene Margrethe Nilsen

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf