Seks ungdommer vises mot horisonten mens de går oppover ei fjellside

DNT ung Bodø

Er du mellom 13-25 år og liker å dra på tur? Finn en tur for deg!

DNT ung Bodø er ei turgruppe for ungdom mellom 13-25 år. Vi tilbyr et variert turprogram gjennom hele året. Sammen med oss kan du bli med på kajakkurs, hytteturer, fjellturer, bålkos, topptur, i alpinbakken, hundekjøring, klatring og mye mer.

DNT ung Bodø drives av og for unge som elsker å være ute.

Planlegging, markedsføring og gjennomføring av turer er litt av det vi holder på med. Vi har styremøter, sosiale kvelder og ulike arrangementer. Det er sosialt og morsomt å være med i DNT ung. Visste du at du kan ta turlederutdanning hos oss? Vi har stadig behov for frivillige som kan bidra på DNT ung sine arrangementer og turer. Kunne du tenke deg å bli frivillig er det bare å sende oss DM eller ta kontakt på tlf/e-post.

Kontakt oss på tlf 755 21 413, eller send e-post til bodo@dnt.no dersom du lurer på noe.

Følg oss gjerne på Facebook og Instagram for oppdateringer.

En gjeng ungdom på toppen av Litltind
En fin gjeng ungdommer på toppen av Litltind like utenfor Bodø. Foto: Zdeno Dvorak

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf
DNTs turlederutdanning