Våre partnere

Hovedpartnere

Logo Sport 1

Sport 1 Bodø er en av Bodø's største sportsbutikker. Her får du god hjelp av dyktige ansatte som kan sport. Friluft er et av deres satsingsområde, og der har de et av byens beste utvalg av alt fra sekker til fottøy. Vi har det meste innen teknisk bekledning for tur, trening og fjell – sommer som vinter. Som DNT-medlem får du 15% rabatt på varer med enkelte unntak. Rabatten gjelder ved Sport 1 Stormyra, Sport 1 sentrum og Skandinavisk Høyfjellsutstyr Bodø. Takk for at dere er med på laget.

Støttespillere

Eidissen Consult logo

Eidissen Consult AS er et familieeid investeringsselskap. De har hovedfokus på næringsutvikling i Nord-Norge. De støtter flere lokale lag, foreninger og arrangementer. Eidissen Consult er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Renta logo

Renta Bodø monterer og leier ut stillas i byen. De kjører ut og setter opp toaletter til oss på løpsdagen. Renta er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Logo Nordasfalt

Nordasfalt Leverer ca. 200.000 tonn asfalt til offentlige og private prosjekter årlig. Nordasfalt bidrar i gjennomføringen av arrangementet og er en av våre støttespillere. Takk for at dere er med på laget.

Bli frivillig i Bodø og Omegns Tf