To ungdom på skitur med armene i været

Turer for ungdom med DNT ung

De beste turene og aktivitetene med nye og gamle venner. En tur med DNT ung blir årets høydepunkt.

På tur med DNT ung får du venner for livet og nye turoppelvelser. Her finner du alt fra enkle turer, aktiviteter i nærmiljøet og hytteturer, til kajakk og klatring og mer utfordrende fjellsportaktivitet som randonneeski, toppturer og skredkurs. Bli med og gjør neste DNT ung-tur til årets beste tur, for deg og en haug med nye venner!

DNT ung sine turer er for aldergrupper 13-25 år, noen turer er også for de opp til 30 år.

DNT ung søker medlemmer!

Vi arrangerer turer og kurs for deg mellom 13 og 25 år over hele Norge. Som medlem i DNT ung kan du:

• Bo på over 570 DNT-hytter over hele landet til halv pris
  • Bli med på skiturer, hytteturer, teltturer, brekurs, raftekurs, kitekurs, og mye mer
  • Få mange nye venner
  • Få alle medlemsfordelene i et vanlig DNT-medlemskap