Stavali, august 2023.

Familietur med DNT

Barn på tur er glade barn, særlig sammen med nye venner! Å bruke naturen som lekeplass gir mestringsfølelse og gode minner for liten og stor. Barnas Turlag arrangerer mange fine familieturer i ferier, i helger og på hverdager.

Her finner du en oversikt over våre anbefalte familieturer. Dette er aktiviteter som er spesielt egnet for barn.

Barnas turlag arrangerer turer i nærmiljøet og på fjellet. Hytteturer, kveldsmatturer, klatrekvelder, fjelleirer og helgeturer hvor barna reiser med eller uten foresatte. Dere treffer andre barnefamilier, barna får nye lekekamerater og dere får lære grunnleggende friluftsliv sammen i trygge rammer.

Som medlem i Barnas Turlag får dere:

• Være med på ulike aktiviteter og fine turer med Barnas Turlag
  • Delta på Turboklubb i nærmiljøet (avhengig av hvor dere bor)
  • Gode rabatter på DNTs betjente hytter
  • Gratis overnatting på våre selv- og ubetjente hytter
  • Bli kjent med nærmiljøet og barna i nabolaget
  • En aktivitet for hele familien, hele året – sammen
  • For kun 145 kroner i året!

Bli medlem i Barnas Turlag!

Annonse: