To kajakker på vannet i solnedgang.

Kajakkurs- og turer med DNT

DNT arrangerer padlekurs og turer i både kano og kajakk. Flere av DNTs medlemsforeninger tilbyr også kajakkutleie. Opplev magien ved å gli lydløst gjennom vannet, eller kjenn adrenalinet når du kjemper mot bølgene i havkajakk!

Drømmer du om overnatte på et øde skjær og ta en bad før frokost? Eller hva med å utfordre kroppen på en ny måte og se naturen i et helt nytt perspektiv?  På padletur kan vi love deg en naturopplevelse av de sjeldne.

Vi arrangerer turer og kurs i kajakk og kano, med erfarne instruktører. Deltakere vil motta våttkort etter bestått kurs. Våttkort er en del av Norges Padleforbunds kursstige og gir deg mulighet for å leie kajakk hos flere av våre medlemsforeninger.

Annonse:

Ta et kurs i sommer
Hva er en fellestur?
Dag Terje Klarp Solvang leder fellestur fra Hallingskeid til Osa, Historisk Vandrerute på vestlandet, august 2019.
Hva er en fellestur?