Til Aktiviteter
Ung jente
Kajakk

Ungdom

Lyst på venner for livet, felleskap og skape opplevelser i naturen? DNT ung tilbyr akkurat dette! Vi kan tilby alt fra enkle turer og aktiviteter i nærmiljøet, til mer utfordrende aktiviteter som kajakk og klatring, helt til randonneeski og skredkurs. Er du mellom 13-25 år? Meld deg på for å skape minner for livet!

Bli inspirert!

Dra på vennetur
Rauøra i Trollheimen. Inspirasjon
Publisert: 24. august 2023

Dra på vennetur

Frister det med avkobling, frisk luft og nye opplevelser? Ta med vennegjengen til en av dine 580 hytter.

Bli med på BaseCamp!
Inspirasjon

Bli med på BaseCamp!

10 sommeraktiviteter for ungdom
Inspirasjon

10 sommeraktiviteter for ungdom

Miljøvett er fett!

Grønn fredag – nasjonal byttedag
Grønn Fredag 2022 - bilder av DNT ung Stavanger med brukte klær fra second hand-stativet til Tursenteret i Stavanger.

Bak: Mads Kerlefsen og Tora Tofte Nessa.
Foran: Kristine Bosch og Veslemøy Østebøvik Bærekraft

Grønn fredag – nasjonal byttedag

Har du en litt for stor allværsjakke eller fjellsko du aldri bruker? Bytt, gi bort eller selg - det er bra for både lommeboka og miljøet!

Miljøvettreglene
Turgåer i grønn skog Om DNT
Publisert: 19. september 2023

Miljøvettreglene

Utstyrslån
Gaute Dalastøyl Jensen viser fram toppturutstyr. På trykk i UT nr 2, 2014. Bærekraft
Publisert: 19. september 2023

Utstyrslån

Dette er DNT ung

DNT ung består av lokale ungdomsgrupper som arrangerer turer og aktiviteter for og av ungdom fra 13-25 år.

Lær mer

Medlemsfordeler
DNT Oslo og Omegn. Bilder tatt til ferskingkurs.
Medlemsfordeler