Gjevillvasshytta i Trollheimen. Sommer 2021.

Bli hyttesamler!

Har du vært på flere enn 100 hytter i DNT-systemet? Da er du kvalifisert til å få en forgylt versjon av den klassiske DNT-nøkkelen.

Hvorfor være hytteeier når du kan være hytteleier? Som medlem i DNT har du tilgang til mer enn 580 hytter over hele landet. DNT-nøkkelen som er vår fremste medlemsfordel, gir deg tilgang til hundrevis av selv- og ubetjente hytter. Har du vært på mer enn 100 hytter for du en gullforgylt nøkkel!

Vi har hytter som passer for alle slags turfølger og forutsetninger. Vil du ta med familien, dra på vennetur, kjærestur eller helt alene? På UT.no finner du hytta for deg!

Slik får du DNTs gullnøkkel

• Last ned hytteliste i Excel
  • Før opp dato for besøket, eventuelt bare årstallet hvis det er lenge siden. Du må ha skrevet deg inn i hytteprotokollen
  • Når det er flere hytter/bygninger (hytteanlegg) på samme sted, regnes dette som én hytte. Gapahuker regnes ikke som en hytte.
  • Send listen til gullgjest@dnt.no når du har nådd 100 hytter
  • Vent til du får en forgylt versjon av den klassiske hyttenøkkelen i posten av oss!
    Annonse:

Om du lager deg en profil på UT.no kan du sjekke inn på hyttene du besøker der og på den måten holde full oversikt. Et annet tips er å laste opp Excel-arket i en skyløsning som Google eller Office, og alltid ha lista tilgjengelig for oppdatering.

Det er aldri for sent å bli hyttesamler. Planlegg din neste tur på UT.no nå!

God tur!

I videoen under kan du bli kjent med en familie på fire der store og små har vært ivrige hyttesamlere i mange år. Alle i familien fikk gullnøkkel i 2022.

Dette er DNT-hyttene
Huldreheim, Østmarka