Fjell & Vidde

Fjell & Vidde er DNTs medlemsblad og landets største friluftsmagasin. Redaksjonen gir også ut DNTs årbok.

Publisert: 02. oktober 2023
Om DNT

I Fjell & Vidde kan du lese om og bli inspirert til et aktivt og allsidig friluftsliv på fjellet, i skogen og langs kysten. Redaksjonen har også som mål å drive saklig, uavhengig og kritisk journalistikk i saker som angår friluftslivet. Aktuelle tema er energiutbygging, naturvern, tilrettelegging og folkehelse.

Slik får du Fjell & Vidde
Er du medlem i Den Norske Turistforening får du Fjell & Vidde tilsendt i posten som en del av medlemskapet. Du kan også lese magasinet digitalt her.

DNT Årbok
Hvert år siden 1868 har DNT utgitt en egen årbok. Alle medlemmene får tilgang til årboken digitalt og kan også velge å få den tilsendt i posten. For å bestille årboka, må medlemmene gå inn på Min side på DNT.no og krysse av for ønsket om tilsendt årbok ved å endre innstillinger.

Utgivelsesplan Fjell & Vidde + årbok
Fra 2024 vil Fjell & Vidde komme ut fire ganger i året og leveres i postkassen til samtlige medlemmer (ett per husstand). Du kan forvente å få Fjell & Vidde på følgende datoer i 2024:

1/24 – til medlemmer 14. februar
2/24 – til medlemmer 30. april
3/24 – til medlemmer 14. juni
4/24 – til medlemmer 26. september
Årbok – til medlemmer 27. november (må bestilles på Min side)

Nedbrytbar biofilm
De gangene vi er nødt til å pakke inn bladet i plast på grunn av utsendelse av turprogrammer fra foreningene, benytter vi nedbrytbar biofilm som kan kastes sammen med matavfallet. Dersom du ikke har matsortering, bør biofilmen kastes i restavfall.

Annonsere?
Vi er Norges største friluftsmagasin – du treffer 350 000 lesere ved å annonsere hos oss. Last ned Fjell & Viddes medieplan og finn mer informasjon om våre annonseselgere.