Turbotråkk i Nordbylunden barnehage i Drammen august 2022-

DNT-medlemskap for barnehager

DNT Barnehage er et tilbud hvor dere kan få et tilrettelagt aktivitetstilbud for de ansatte og barna. Et barnehagemedlemskap bidrar til friske, sunne barn og en mer attraktiv barnehage.

Medlemskapet følger kalenderåret (01.01.-31.12) og det må  tegnes medlemskap for minst 10 personer.

Dette får dere i DNT Barnehage:

• En egen lokal turekspert og barnehagekontakt som gir dere tips, råd og konkrete forslag til turer i nærområdet.
  • Barnas Turlags medlemsfordeler for hver enkelt barn

Vi bidrar også med å starte opp barnehagemedlemskapet gjennom:

• Et oppstartsmøte med informasjon fra den lokale foreningen
  • Å utpeke en kontaktperson fra barnehagen
  • Utarbeide en plan for din barnehage med de type aktiviteter som dere ønsker per år/sesong

Slik melder du inn din barnehage

Ta kontakt med medlemsservice

Pris og medlemskap

Når dere melder inn barna vil hver enkelt barn få et personlig medlemskap i DNT. Prisen er veiledende pris for vanlig medlemskap i Barnas Turlag for hvert enkelt barn. Medlemskapet følger kalenderåret og gjelder fra 1. januar – 31. desember. Medlemsskapet er personlig og kan ikke overføres. Hvert barn får eget gyldig medlemskort i Barnas Turlag i DNT.

Lokale variasjoner

DNTs lokale medlemsforeninger er ansvarlige for å tilby dette. Innholdet kan variere noe. Kristiansund og Nordmøre Turistforening (KNT) er ikke tilknyttet DNT barnehage.